Retourneren

Ik heb een klacht, wat nu?

Wat vervelend dat je een klacht hebt, je mag hiervoor contact opnemen op info@lomi.nl.

Recht op retourneren

Wanneer kan ik een terugbetaling verwachten bij een retour?

Wanneer je niet tevreden bent over een ontvangen artikel, kun je binnen 14 dagen na ontvangst een e-mail sturen naar info@lomi.nl met de volgende gegevens:

Naam, artikel en reden van retour. Nadat wij de retour bevestigd hebben ontvang je het adres waar je de retour naar toe kunt sturen. De verzendkosten hiervan zijn voor jou. Wij accepteren alleen ongedragen, onbeschadigde artikelen in de originele verpakking voorzien van hangtags.


Wat zijn de retourkosten?

Dit hangt af van de verzender en de verzendoptie (track & trace of regulier) die je zelf kiest.


Wat moet ik doen als ik het verkeerde bedrag heb ontvangen bij een retour?

Hiervoor kun je contact opnemen met info@lomi.nl